Ben şikayetleri okuyorum. En çok burada bununla vakit geçiriyorum. Wp ekran görüntüleri, içinde uçuşan hocam kelimeleri. Bir süre sonra bağımlılık yapıyor. Yeni şikayet varmı diye kontrol ediyorum gün içinde. İşim var oldukça yoğun ama orada garip bir atmosfer var. Yalnız değilimdir