Bu Forumda R10'da ne yapıyorsunuz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Forumda R10'da ne yapıyorsunuz ?
9
●
111
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu Forumda R10'da ne yapıyorsunuz ?
1
2
11-10-2021, 20:48:18
#10
alicmkrtn
rocksteady adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güncelleme falan gerekiyormu ? yoksa kur bırak kendi kendine çalışsın gibi bişeymi
Kullanıcı etkileşimli bir uygulama kolay kolay güncellenecek bir durum olmuyor.
8bine yakın üyesi mecvut günlük etkileşim 150-200 arasında
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler