Bu Forumda R10'da ne yapıyorsunuz ?
9
●111
- 11-10-2021, 20:12:45Ben şikayetleri okuyorum. En çok burada bununla vakit geçiriyorum. Wp ekran görüntüleri, içinde uçuşan hocam kelimeleri. Bir süre sonra bağımlılık yapıyor. Yeni şikayet varmı diye kontrol ediyorum gün içinde. İşim var oldukça yoğun ama orada garip bir atmosfer var. Yalnız değilimdir
- 11-10-2021, 20:15:27Edu mail, AWS hesap satışı yapıp harçlığımı çıkartmaya çalışıyorum hocam.
- 11-10-2021, 20:16:06Üyeliği durduruldu@Peace; 'yi görünce alıntıla yapıp şu videoyu atmak için
https://www.youtube.com/watch?v=awGW...el=AltanKaymak - 11-10-2021, 20:19:00Bende üstadın attığı videoyu izlemek için..weondie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2021, 20:24:36Arayüz tasarım işi yapıyorum. Idare ediyor ufak tefek iş cikiyor
- 11-10-2021, 20:31:06güncelleme falan gerekiyormu ? yoksa kur bırak kendi kendine çalışsın gibi bişeymi
alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle