• 10-10-2021, 19:56:02
    #10
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun çok dikkat edin.
    Allah razı olsun 14 gün ağrılı tatilimiz oldu
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam
    Allah razı olsun
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 gün sonunda dışarı çıkınca yürümeyi unutmuş gibi oluyor insan. çok geçmiş olsun bu arada.
    Valla 2 gün yattım diye kaburgalarım ağrıyor.
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, C vitaminine özen gösterin
    Su ve c vitamini bolca alıyorum
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Gecmis olsun, Allah acil şifanızı versin inşallah...
    Mümkün ise Bol C.E ve D vitamin almanız bol bol almanız vıcudunuzun güclenmesi için oldukca iyi.
    Ben kendimi nezaman kötü hissetsem hemen c.e ve d vitamin takviyesi yarım,
    mümkün ise Bio ürünler kullanın
    Suyu son zamanlarda çok eksik ettim benim kabahatim aslında hiç eksik etmezdim şu süreçte.
    Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam bugün benim de 14 gün bol c ve d vitamini su tüketmeye çalışın
    Allah razı olsun. c vitaminini ve suyu son zamanlarda çok eksik bıraktım hata bende aslında
    kaptan_75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Çok sağolun
  • 10-10-2021, 20:08:14
    #11
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ağrılar tat alma duyusu vb. semptomlar sonra gözüküyormuş, filyasyon ekibi henüz gelmedi. 14 gün evdeyiz 2 gündür yatmaktan sırtım ağrıdı zaten 14 gün daha nasıl katlanırım hiçbir fikrim yok. Şu anda baş ağrısı haricinde hiç belirti yok.
    hocam tat alamamak çok kötü birşey şimdiden geçmiş olsun benimde 3 gün sonra bitiyor
  • 10-10-2021, 20:14:04
    #12
    Geçmiş olsun.
  • 10-10-2021, 20:31:12
    #13
    talhagd4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah kolaylık versin
    Allah razı olsun
    ss190634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş Olsun. Yapabileceğimiz birşey olursa arayabilirsiniz yakınız zaten
    Düşünmeniz yeter çok teşekkür ederim. getirle idare edeceğiz. suyumuz bol yemeğimiz de var çok şükür ince düşünceniz için teşekkür ederim.
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tat alamamak çok kötü birşey şimdiden geçmiş olsun benimde 3 gün sonra bitiyor
    En çok korktuğum şey o hadi size gözünüz aydın şimdiden
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Sağolun hocam.
  • 10-10-2021, 20:32:38
    #14
    Geçmiş olsun
  • 10-10-2021, 20:38:21
    #15
    11 Gün Yogun Bakımda yattım doktorlar kurtulması mucize diyordu . Çok şükür atlattım şuan ilaçları içiyorum. Dikkat edin hocam küçümsemeyin Lütfen
  • 10-10-2021, 20:40:55
    #16
    2 gün önce maalesef ameliyat oldum ağrıdan duramiyorum test vermeye gittin pozitif çıktı sizin gibi ağrıdan duramiyorum
  • 10-10-2021, 20:42:55
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ağrılar tat alma duyusu vb. semptomlar sonra gözüküyormuş, filyasyon ekibi henüz gelmedi. 14 gün evdeyiz 2 gündür yatmaktan sırtım ağrıdı zaten 14 gün daha nasıl katlanırım hiçbir fikrim yok. Şu anda baş ağrısı haricinde hiç belirti yok.

    bu gece 00:00 da 14 günlük karantinam bitiyor. dert etmeyin hocam bende yeni oldum. 14 günde geçti. bir şekilde geçiyor. çok ağrınız olursa evde yürüş yapın ben öyle yürüyordum boş boş
  • 10-10-2021, 23:47:36
    #18
    Geçmiş olsun Allah kolaylık versin