Ağrılar tat alma duyusu vb. semptomlar sonra gözüküyormuş, filyasyon ekibi henüz gelmedi. 14 gün evdeyiz 2 gündür yatmaktan sırtım ağrıdı zaten 14 gün daha nasıl katlanırım hiçbir fikrim yok. Şu anda baş ağrısı haricinde hiç belirti yok.
hocam tat alamamak çok kötü birşey şimdiden geçmiş olsun benimde 3 gün sonra bitiyor