Ağrılar tat alma duyusu vb. semptomlar sonra gözüküyormuş, filyasyon ekibi henüz gelmedi. 14 gün evdeyiz 2 gündür yatmaktan sırtım ağrıdı zaten 14 gün daha nasıl katlanırım hiçbir fikrim yok. Şu anda baş ağrısı haricinde hiç belirti yok.
bu gece 00:00 da 14 günlük karantinam bitiyor. dert etmeyin hocam bende yeni oldum. 14 günde geçti. bir şekilde geçiyor. çok ağrınız olursa evde yürüş yapın ben öyle yürüyordum boş boş