talhagd4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun Allah kolaylık versin
Allah razı olsun
ss190634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş Olsun. Yapabileceğimiz birşey olursa arayabilirsiniz yakınız zaten
Düşünmeniz yeter çok teşekkür ederim. getirle idare edeceğiz. suyumuz bol yemeğimiz de var çok şükür ince düşünceniz için teşekkür ederim.
ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tat alamamak çok kötü birşey şimdiden geçmiş olsun benimde 3 gün sonra bitiyor
En çok korktuğum şey o hadi size gözünüz aydın şimdiden
LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun.
Sağolun hocam.