
Doları Bankada Tutmak Yerine Binance de Tutmak?
10
●266
- 09-10-2021, 12:16:17Kapanmayan Piyasa
Güncel Kur
Anlık Bozum
Daha mantıklı gibi gözüküyor. - 09-10-2021, 12:21:26Makas yok.
Sadece 1000'de 1 işlem ücreti.
%1 döviz vergisi yok.
7/24 işlem yapabilme.
Çok çok mantıklı olacaktır, şahsen ben böyle yapıyorum. - 09-10-2021, 13:14:55Üyeliği durduruldusonra şirket kapaniyor dolar vizzzz
kayboluyor annaaa param nerde de
)) vizzz kaybolmuş gitmiş
- 09-10-2021, 13:17:41Neredeyse bütün ülkelerde hizmet veren bir şirket. Sahiplerinin ancak Mars'a kaçması ile bu dediğiniz gerçekleşebilir.firataverbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2021, 13:19:37Tetherin akıbeti ne olacak belli değil bu aralar ciddi üstüne gidiyorlar. Ayrıca sürekli binance hesap hack olayları duyuyoruz. Yani aklımda olacağına fiziki cebimde dursa daha iyi gibi..
- 09-10-2021, 13:43:53Ben bu yüzden Tether değil merkeziyetsiz stabil coin olan DAI kullanıyorum size de öneririm. Borsada işlem yapmadığım zamanlarda ise bir kısmını staking'e, bir kısmını soğuk cüzdana aktarıyorum. Paranızı illa borsada tutmak zorunda değilsiniz.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2021, 13:45:59Ben paramı ismini vermek istemediğim bir firmada tutuyorum, kendileri bulunduğum bölgede 100.000 dolara kadar sigortalamış her hesabı, bu sebepten 100.000 dolara kadar olan varlığım bulunduğum bölgede bir çalınma durumuna ya da kaçmaları durumunda sigorta şirketi tarafından bana ödenmek üzere garanti altında. Binance için bu araştırmayı yaparsanız güvenilirliğine göre tutabilirsiniz.
