• 09-10-2021, 13:55:07
    #10
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neredeyse bütün ülkelerde hizmet veren bir şirket. Sahiplerinin ancak Mars'a kaçması ile bu dediğiniz gerçekleşebilir.
    Herşeyin bir riski var.
    Crypto para işi yapan bir şirket.
    Sahiplerinin marsa kaçmasına gerek yok.
    Bir saldırı almaları halinde ellerindeki cüzdanlar çalınabilir ya da ulaşılamaz hale gelebilir.
    Ancak Türkiye de ciddi ödemeler dengesi krizi ile karşı karşıya.
    Yani crypto paranızı offline cüzdanda, dövizi de kasanızda nakit tutmuyorsanız her zaman az çok risk vardır.
  • 09-10-2021, 14:33:50
    #11
    firataverbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonra şirket kapaniyor dolar vizzzz kayboluyor annaaa param nerde de )) vizzz kaybolmuş gitmiş
    Binancenin her ülkeden yüzbinlerce yatırımcısı vardır bu yorumu görmemiş sayıyorum