Tetherin akıbeti ne olacak belli değil bu aralar ciddi üstüne gidiyorlar. Ayrıca sürekli binance hesap hack olayları duyuyoruz. Yani aklımda olacağına fiziki cebimde dursa daha iyi gibi..
Ben bu yüzden Tether değil merkeziyetsiz stabil coin olan DAI kullanıyorum size de öneririm. Borsada işlem yapmadığım zamanlarda ise bir kısmını staking'e, bir kısmını soğuk cüzdana aktarıyorum. Paranızı illa borsada tutmak zorunda değilsiniz.