• 04-10-2021, 13:33:43
    #28
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce bir hevesle çift extruderlı bir 3D yazıcı aldım.
    Aldığımdan beri 10 tane çıktı almadım.
    3 kilo filament aynen duruyor )))
    İşi bilen para da kazanıyor yazıcıdan.

    Bu arada bir şeyler elde etmenin yolu hayal etmek değil çalışmaktır.
    Hatta çalıştığınız ürettiğiniz ve tasarruf ettiğiniz sürece hayal ettiklerinizden fazlasına da kavuşabilirsiniz.
    Merhabalar öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.

    Hayalini kurduğun birşey için mücadele daha çok ettiğin için elde edebiliyorsun aslında. Bir nevi bir hedefin oluyor. Boş boş durup beklemekle tabi ki olmaz
  • 04-10-2021, 14:32:55
    #29
    Tebrikler, başarılarınız daim olsun, bol kazançlar.
  • 04-10-2021, 14:33:55
    #30
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler, başarılarınız daim olsun, bol kazançlar.
    Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
  • 04-10-2021, 14:51:01
    #31
    Hayal etmezseniz elde etmek için çabalamazssınız. Kendimden biliyorum. Hayal ettiğim şeyleri başardım, biraz uzun oldu ama başarabiliyor insan. Şimdiden 10 sene sonrasını hayal ediyorum. Allah sağlık verirsin gerisi kolay
  • 04-10-2021, 15:01:57
    #32
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayal etmezseniz elde etmek için çabalamazssınız. Kendimden biliyorum. Hayal ettiğim şeyleri başardım, biraz uzun oldu ama başarabiliyor insan. Şimdiden 10 sene sonrasını hayal ediyorum. Allah sağlık verirsin gerisi kolay
    Tam olarak öyle aslında
  • 04-10-2021, 15:03:12
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun hocam, bende oyun geliştirmeyi bırakıp buradan iş kovalamaya başlayacağım.
  • 04-10-2021, 15:04:19
    #34
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, bende oyun geliştirmeyi bırakıp buradan iş kovalamaya başlayacağım.
    Türkiye'de bir çok sektörün önü açık görünse de bir o kadarı da kapalı olduğunu düşünüyorum

    Bir noktaya bir konuda kendinizi geliştirmeniz her zaman ekmeğini yiyeceğiniz anlamına geliyor

    İyi dilekleriniz için Teşekkür ederim.
  • 04-10-2021, 15:05:42
    #35
    Ne güzel bir konu Hayırlı olsun.
  • 04-10-2021, 15:06:06
    #36
    Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel bir konu Hayırlı olsun.
    Teşekkür Ederim