digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce bir hevesle çift extruderlı bir 3D yazıcı aldım.
Aldığımdan beri 10 tane çıktı almadım.
3 kilo filament aynen duruyor )))
İşi bilen para da kazanıyor yazıcıdan.

Bu arada bir şeyler elde etmenin yolu hayal etmek değil çalışmaktır.
Hatta çalıştığınız ürettiğiniz ve tasarruf ettiğiniz sürece hayal ettiklerinizden fazlasına da kavuşabilirsiniz.
Merhabalar öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.

Hayalini kurduğun birşey için mücadele daha çok ettiğin için elde edebiliyorsun aslında. Bir nevi bir hedefin oluyor. Boş boş durup beklemekle tabi ki olmaz