Hayırlı olsun hocam, bende oyun geliştirmeyi bırakıp buradan iş kovalamaya başlayacağım.
Türkiye'de bir çok sektörün önü açık görünse de bir o kadarı da kapalı olduğunu düşünüyorum
Bir noktaya bir konuda kendinizi geliştirmeniz her zaman ekmeğini yiyeceğiniz anlamına geliyor
İyi dilekleriniz için Teşekkür ederim.