• 01-10-2021, 12:41:31
    #1
    En yüksek enflasyona sahip ülkelerden birisi (hatta galiba en yüksekti) kendi para birimi olan bolivar'dan altı sıfır (000,000) sildi. Şuanda 100 Bolviar yaklaşık 25 dolara tekabül ediyor.
  • 01-10-2021, 12:42:52
    #2
    Bizim de dolar 10 olsun bir 0 atarız
  • 01-10-2021, 12:43:14
    #3
    Tanıdık geliyor bir yerlerden!
  • 01-10-2021, 12:45:46
    #4
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yüksek enflasyona sahip ülkelerden birisi (hatta galiba en yüksekti) kendi para birimi olan bolivar'dan altı sıfır (000,000) sildi. Şuanda 100 Bolviar yaklaşık 25 dolara tekabül ediyor.
    Hocam sıfır silmenin bir avantajı oluyor mu acaba?
  • 01-10-2021, 12:47:07
    #5
    Aldatmadan başka bir şey değil.
  • 01-10-2021, 12:48:43
    #6
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sıfır silmenin bir avantajı oluyor mu acaba?
    Yani finansal olarak farklı yönleri var diğer değişkenlerle birlikte incelenmesi lazım.
    Ama en bilinen avantajı ödeme kolaylığı olması. Yani bi kola almak için bi rulo para vermen gerekebilir eski sistemde. Çünkü orda ayrıca hiper enflasyon da var.
  • 01-10-2021, 12:53:52
    #7
    Türkiye'de de sıfırlar silindi. Ekonomiye katkısı oldu mu acaba?
  • 01-10-2021, 12:55:22
    #8
    Keşke Shib'den de 3-5 sıfır silseler
  • 01-10-2021, 12:58:55
    #9
    Birisi şu sıfır atmanın enflasyona, GSMH'a ve ekonomiye ne gibi katkısı olabileceğini anlatan bir makale atabilir mi? Gerçekten merak ediyorum.

    Biraz araştırdım ama boş cümleler var hep.