Hocam sıfır silmenin bir avantajı oluyor mu acaba?
Yani finansal olarak farklı yönleri var diğer değişkenlerle birlikte incelenmesi lazım.
Ama en bilinen avantajı ödeme kolaylığı olması. Yani bi kola almak için bi rulo para vermen gerekebilir eski sistemde. Çünkü orda ayrıca hiper enflasyon da var.