Birisi şu sıfır atmanın enflasyona, GSMH'a ve ekonomiye ne gibi katkısı olabileceğini anlatan bir makale atabilir mi? Gerçekten merak ediyorum.

Biraz araştırdım ama boş cümleler var hep.