Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En yüksek enflasyona sahip ülkelerden birisi (hatta galiba en yüksekti) kendi para birimi olan bolivar'dan altı sıfır (000,000) sildi. Şuanda 100 Bolviar yaklaşık 25 dolara tekabül ediyor.
Hocam sıfır silmenin bir avantajı oluyor mu acaba?