• 30-09-2021, 09:43:56
    #1
    Abi cidden bıktım bu trafik cezalarından kafayı yiyorum şimdi 1000 küsür TL ödedim haciz gelmesin diye.
    İstanbul İzmir yolunda köprüden geçtim köprü geçişi 180 TL gibi bir rakam HGS'de para vardı ama KGM denilen kurum tutarı çekmemiş.
    Daha sonra ceza yazmış normalde cezayı otomatik HGS'den çekmesi gerek; çekmemiş
    Elimde HGS'de yeterli tutar olduğuna dair ekran görüntüsüde var sonra 15 gün tutarı çekemedik diye 4 katı tutar çıkarmış.
    Bende farketmedim birde gecikme cezası eklemiş
    Dünde ulaştılar haciz başlatacağız ödemezseniz evrak parası vs de siz tarafınızdan ödecenek.
    Abi cidden 1000 TL boşuna gitti uygulamadan ödedim herkes aynı şeyi yazmış HGS'de para vardı çekmediniz diye.
    Adamlar resmen resmi *********** nefret ediyorum bu ülkeden harbi böyle birşey olabilir mi ya 1000 küsür TL nedir ya
    1 aylık mutfak param + fatura paramı resmen verdim adamlara

    Yine aynı şey Göktürk yolunda oldu hız sınırı 70 , ben 81 ile gitmişim yine 200 küsür TL ceza .
    Ekonomi kötüleştikçe nerden ceza keseceğiz şaşırdılar.

    Sonumuz hayrola.
    İzmir gişelere giren arkadaşlar dikkatli olsun onlarında başına gelmesin en solda kart ile öde diye bir gişe var ordan kart ile ödeyin.

    İyi forumlar
  • 30-09-2021, 09:45:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcımız olsun harbiden bıktık artık bu düzenden de adaletten de yeter artık
  • 30-09-2021, 09:45:25
    #3
    ALLAH hepimize sabır versin başka da bir şey demek gelmiyor içimden hocam…
  • 30-09-2021, 09:45:31
    #4
    Ya vergi ödeyecen ya da ceza. Mükemmel bir ülke
  • 30-09-2021, 13:26:53
    #5
    Trafik kuralları konusunda en taviz veren ülkeden mi nefret ediyorsunuz?

    Kıbrıs'ta 50'de gidilecek deniliyorsa 51'de gitsen ceza gelir.
    Avrupa ülkelerini saymıyorum bile.

    Dünyanın en tavizkar trafik sistemi bizde. Daha katı kurallar olmalı ve denetim artmalı.
  • 30-09-2021, 17:25:48
    #6
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcımız olsun harbiden bıktık artık bu düzenden de adaletten de yeter artık
    Hocam çok sağolun gitti 1000 TL ne desekte
    palabey34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH hepimize sabır versin başka da bir şey demek gelmiyor içimden hocam…
    aynı durumdayım hocam içimi dökmek istedim
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya vergi ödeyecen ya da ceza. Mükemmel bir ülke
    Ya da hacize gelecekler hocam
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik kuralları konusunda en taviz veren ülkeden mi nefret ediyorsunuz?

    Kıbrıs'ta 50'de gidilecek deniliyorsa 51'de gitsen ceza gelir.
    Avrupa ülkelerini saymıyorum bile.

    Dünyanın en tavizkar trafik sistemi bizde. Daha katı kurallar olmalı ve denetim artmalı.
    Hocam ben EU vatandaşıyım haklısınız bu konu da ama EU'da herkese kural geçerli
    Burada ünlülerin oğlunun havaya traifkte ateş edip ceza almadığıda oluyor
    Birini araba ile çarpıp ceza almadan kurtulanda
    Ama ilk olayda sistemlerinde hata olup bana bunu ödetmeleri saçma
    Yoksa hız konusunda kurallara tabi ki uymam gerek .
    Ama öyle ölümcül bir farkla gitmediğimi belirtmek istedim
    iyi günler