Allah yardımcımız olsun harbiden bıktık artık bu düzenden de adaletten de yeter artık
Hocam çok sağolun gitti 1000 TL ne desekte
ALLAH hepimize sabır versin başka da bir şey demek gelmiyor içimden hocam
aynı durumdayım hocam içimi dökmek istedim
Ya vergi ödeyecen ya da ceza. Mükemmel bir ülke
Ya da hacize gelecekler hocam
Trafik kuralları konusunda en taviz veren ülkeden mi nefret ediyorsunuz?
Kıbrıs'ta 50'de gidilecek deniliyorsa 51'de gitsen ceza gelir.
Avrupa ülkelerini saymıyorum bile.
Dünyanın en tavizkar trafik sistemi bizde. Daha katı kurallar olmalı ve denetim artmalı.
Hocam ben EU vatandaşıyım haklısınız bu konu da ama EU'da herkese kural geçerli
Burada ünlülerin oğlunun havaya traifkte ateş edip ceza almadığıda oluyor
Birini araba ile çarpıp ceza almadan kurtulanda
Ama ilk olayda sistemlerinde hata olup bana bunu ödetmeleri saçma
Yoksa hız konusunda kurallara tabi ki uymam gerek .
Ama öyle ölümcül bir farkla gitmediğimi belirtmek istedim
iyi günler