Trafik kuralları konusunda en taviz veren ülkeden mi nefret ediyorsunuz?

Kıbrıs'ta 50'de gidilecek deniliyorsa 51'de gitsen ceza gelir.
Avrupa ülkelerini saymıyorum bile.

Dünyanın en tavizkar trafik sistemi bizde. Daha katı kurallar olmalı ve denetim artmalı.