BarisSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10da düzenli olarak açılan konular 😂
58
●1.336
- 18-09-2021, 22:04:08Hocam işte benim de Ali'nin 5 TL'sinde gözüm var. Sürümden kazanmak bana zevk veriyor. 50 TL olduğunda bir şey anlamıyorum (:Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2021, 22:05:50Konum neden silindi sorusu.
Açıklaması yazar anlamaz.
Moderatöre özelden yazar aldığı cevabı anlamaz.
Bir de üstüne konu açar hesap sorar yöneticilere. - 18-09-2021, 22:06:09Hocam birisi bana 10 tl ye bot yazmamı istemişti. Botu yazıp sürümden kazanabileceğimi söylemişti o aklıma geldi..BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle