Konu
R10da düzenli olarak açılan konular 😂
18-09-2021, 22:06:09
#27
Androsoft
BarisSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam işte benim de Ali'nin 5 TL'sinde gözüm var. Sürümden kazanmak bana zevk veriyor. 50 TL olduğunda bir şey anlamıyorum (:
Hocam birisi bana 10 tl ye bot yazmamı istemişti. Botu yazıp sürümden kazanabileceğimi söylemişti o aklıma geldi..