Konu
R10da düzenli olarak açılan konular 😂
18-09-2021, 22:04:08
#24
BarisSa
Androsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam yazılımcı Ali 5 tl ye yapıyor ben size kıyak olsun diye 50 tl ye yaptırıyorum genede beğenmiyorsunuz!
Hocam işte benim de Ali'nin 5 TL'sinde gözüm var. Sürümden kazanmak bana zevk veriyor. 50 TL olduğunda bir şey anlamıyorum (: