Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazılımcı Ali 5 tl ye yapıyor ben size kıyak olsun diye 50 tl ye yaptırıyorum genede beğenmiyorsunuz!
Hocam işte benim de Ali'nin 5 TL'sinde gözüm var. Sürümden kazanmak bana zevk veriyor. 50 TL olduğunda bir şey anlamıyorum (: