• 11-09-2021, 11:03:10
    #1
    şu klavye mağduriyetinden bıktım. o yüzden hocam değil, üstadım diyorum


    gayseri, gonya, gastamonu bunu beğendi

    • fatihbaz
    • pastelboya
    • Universe
    fatihbaz, pastelboya, Universe ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 11-09-2021, 11:04:14
    #2
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    Olmaz öyle birşey hocam
  • 11-09-2021, 11:04:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tamam hocam
  • 11-09-2021, 11:04:50
    #4
    Aman aman
  • 11-09-2021, 11:05:09
    #5
    Kurumsal Üye
    Haklısın hocam
  • 11-09-2021, 11:05:53
    #6
    Yapma hocam
  • 11-09-2021, 11:06:09
    #7
    Aman diyim hocam 😀
  • 11-09-2021, 11:06:20
    #8
    Otomatik tamamlamayı asla açmıyorum
    Otomatik tamamlamam açık olsaydı üstat, sensei derim yine hocam demem
  • 11-09-2021, 11:08:02
    #9
    Benim de çok başıma geliyor ucuz kurtarıyoruz hep. Bu işler adamı madam yapar