artık kimseye hocam demek yok - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
artık kimseye hocam demek yok
21
●
907
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
artık kimseye hocam demek yok
1
2
3
11-09-2021, 11:03:10
#1
Misafir
şu klavye mağduriyetinden bıktım. o yüzden hocam değil, üstadım diyorum
gayseri, gonya, gastamonu bunu beğendi
fatihbaz
,
pastelboya
,
Universe
ve
5 kişi
bunu beğendi.
8 kişi
bunu beğendi.
11-09-2021, 11:04:14
#2
BULUT DİGİTAL
✅ Dijital Reklam Ajansı
Olmaz öyle birşey hocam
11-09-2021, 11:04:45
#3
teknoft
Üyeliği durduruldu
Tamam hocam
11-09-2021, 11:04:50
#4
ELCHAVO
Aman aman
11-09-2021, 11:05:09
#5
OziyWeb
Kurumsal Üye
Haklısın hocam
11-09-2021, 11:05:53
#6
rysrysus
Yapma hocam
11-09-2021, 11:06:09
#7
Universe
Aman diyim hocam 😀
11-09-2021, 11:06:20
#8
BarisSa
Otomatik tamamlamayı asla açmıyorum
Otomatik tamamlamam açık olsaydı üstat, sensei derim yine hocam demem
11-09-2021, 11:08:02
#9
batoksca
Benim de çok başıma geliyor ucuz kurtarıyoruz hep. Bu işler adamı madam yapar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler