• 11-09-2021, 11:08:24
    #10
    Ben bilmem hocam bilir 😅
  • 11-09-2021, 11:08:42
    #11
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de çok başıma geliyor ucuz kurtarıyoruz hep. Bu işler adamı madam yapar
    ahaha evet
  • 11-09-2021, 11:09:02
    #12
    Özür dileyip geçersiniz hocam çok dert etmeyin.
  • 11-09-2021, 11:09:22
    #13
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik tamamlamayı asla açmıyorum
    Otomatik tamamlamam açık olsaydı üstat, sensei derim yine hocam demem
    otomatik tamamlama kapalı zten çünkü dediğin gibi oluyor öyle yapınca da
    • BarisSa
    BarisSa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-09-2021, 11:11:09
    #14
    gastamonu da beğendi
  • 11-09-2021, 11:18:42
    #15
    benim klavyenin de y tuşu basmıyor (ekranda sorun var) bazen yazmayın lütfen yerine baştaki y olmuyor 😂 tehlikeli sular
  • 11-09-2021, 11:18:50
    #16
    Nasıl isterseniz hocam
    • MELİH
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-09-2021, 11:33:40
    #17
    Gocam diyince hep aklıma nedense başka birşey geliyor
  • 11-09-2021, 11:37:40
    #18
    gocamın üstüne basılı tutup silin bence gocam pardon hocam