Konu
artık kimseye hocam demek yok
11-09-2021, 11:09:22
#13
Misafir
BarisSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Otomatik tamamlamayı asla açmıyorum
Otomatik tamamlamam açık olsaydı üstat, sensei derim yine hocam demem
otomatik tamamlama kapalı zten
çünkü dediğin gibi oluyor öyle yapınca da