BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik tamamlamayı asla açmıyorum
Otomatik tamamlamam açık olsaydı üstat, sensei derim yine hocam demem
otomatik tamamlama kapalı zten çünkü dediğin gibi oluyor öyle yapınca da