Konu
artık kimseye hocam demek yok
11-09-2021, 11:03:10
#1
Misafir
şu klavye mağduriyetinden bıktım. o yüzden hocam değil, üstadım diyorum
gayseri, gonya, gastamonu bunu beğendi