• 04-09-2021, 21:12:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 yıl sonra da olsa kendimi nerde görsem tanırım.
  • 04-09-2021, 21:12:49
    #11
    Görmüyorum
  • 04-09-2021, 21:13:12
    #12
    Kurumsal PLUS
    2-3 ay içinde hollandaya gidiyorum para biriktirip ortağım ile orda büyük isler ve girişimler yapmayı düşünüyorum
  • 04-09-2021, 21:15:01
    #13
    Mezarda
  • 04-09-2021, 21:18:42
    #14
    Kendi teknoloji şirketimi kurmuş. Dünyanın en büyük 3.teknoloji şirketinin ceosu olmuş durumda.
  • 04-09-2021, 21:20:30
    #15
    dolar 5 yıl sonra 15-20₺ olursa yatta falan görüyorum 😂
  • 04-09-2021, 21:29:54
    #16
    Kafada tasarladığım bir çok projeyi hayata geçirmiş ve yurtdışında güzel bir hayat sürüyor, minimum çalışıyor olarak... tabii bu 5 senede de uyku haram şeklinde çalışarak
  • 04-09-2021, 21:31:44
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ay içinde hollandaya gidiyorum para biriktirip ortağım ile orda büyük isler ve girişimler yapmayı düşünüyorum
    Hollanda da birçok Türk kendi işlerini kuruyor çok da iyi ilerliyorlar umarım siz de başarırsınız
  • 04-09-2021, 21:32:08
    #18
    r10 da konu okurken