Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 ay içinde hollandaya gidiyorum para biriktirip ortağım ile orda büyük isler ve girişimler yapmayı düşünüyorum
Hollanda da birçok Türk kendi işlerini kuruyor çok da iyi ilerliyorlar umarım siz de başarırsınız