Kendinizi 5 Yıl Sonra Nerede Görüyorsunuz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kendinizi 5 Yıl Sonra Nerede Görüyorsunuz?
37
●
648
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kendinizi 5 Yıl Sonra Nerede Görüyorsunuz?
1
2
3
4
5
04-09-2021, 21:34:07
#19
CytSaiN
İsim yapmış bir dijital pazarlama uzmanı olarak.
04-09-2021, 21:43:25
#20
aksaraymalakli
Allah büyük bize de bir iş kapısı çıkar
04-09-2021, 21:44:21
#21
Misafir
çiğköfte dükkanimda midye satarken görüyorum
Kaygusuz
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-09-2021, 21:44:58
#22
electus
Maddi olarak cok iyi yerlerde ama manevi olarak bitik
04-09-2021, 22:04:54
#23
YatirimTakibi
35 yaşında memurluktan istifa etmiş memlekette (yada köyümde) ufak bir ev yapmış ve klasik bir araba almış olup ufak tefek işler yapan sıradan birisi
04-09-2021, 22:10:31
#24
emredemirtas
PC başında
04-09-2021, 22:44:56
#25
ruzgarozis
5 yıl Sonra Milyoner Olmayı Hedefliyorum.
05-09-2021, 01:46:18
#26
caminci
Üniversitede derse girerken (hoca olarak
)
05-09-2021, 01:50:38
#27
AFNaNTiK
Gelecekte!
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler