• 03-09-2021, 06:41:43
    #10
    Bu güzel günün senin dırdırın olmaması ümidiyle günaydınnnn

    Bence son mesajın için uygun😁
  • 03-09-2021, 06:44:53
    #11
    Güno
  • 03-09-2021, 06:48:31
    #12
    seni çook çok seviyorum iyi ki benimlesin ve kıymetlimsin, güzelimsin, tatlımsın.

    Bu gece yattıktan sonra böyle bir şey yazdım çok hoşuna gitmiş buna günaydın tarzı bir şey ekleyebilirsin.
  • 03-09-2021, 06:54:27
    #13
    Hocam standart günaydın cümlesi kullanın. Beklentiyi arttırmayın, ileride altından kalkamazsınız. Eskiden şöyle yapıyordun, şimdi niye yapmıyorsun, beni sevmiyor musun? Diye trip dünyasına daldığında ve sizin de elinizde artık seçenek kalmadığında, ilişki loop'a girer.
    Benden söylemesi. Herkesin doğal olması taraftarıyım.
  • 03-09-2021, 06:58:10
    #14
    İnsan sevdiğine bence bir başkasının duygusu ile yazılmış bir mesaj atmamalı. Az olsun öz olsun ama senin duygun olsun derim.
  • 03-09-2021, 07:01:49
    #15
    4 senelik ilişkim var ve hiç bu tarz cümlelerle günaydın demedim. Sadece "Günaydın nasılsın?" yeterlidir kanımca. Diğer türlüsü bana çok yapmacık geliyor.
  • 03-09-2021, 07:11:51
    #16
    ahmet
    sa kral
  • 03-09-2021, 07:19:26
    #17
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam standart günaydın cümlesi kullanın. Beklentiyi arttırmayın, ileride altından kalkamazsınız. Eskiden şöyle yapıyordun, şimdi niye yapmıyorsun, beni sevmiyor musun? Diye trip dünyasına daldığında ve sizin de elinizde artık seçenek kalmadığında, ilişki loop'a girer.
    Benden söylemesi. Herkesin doğal olması taraftarıyım.
    Çok doğru söylediniz.
  • 03-09-2021, 07:24:11
    #18
    Senin içinden geldiği gibi yazman lazım. Yoksa cuma mesajı gibi oluyor.
    edit: birde, mesajları okuyorum da. Ben utanıyorum :D, hayatta o tür mesajlar atamam herhalde..