BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam standart günaydın cümlesi kullanın. Beklentiyi arttırmayın, ileride altından kalkamazsınız. Eskiden şöyle yapıyordun, şimdi niye yapmıyorsun, beni sevmiyor musun? Diye trip dünyasına daldığında ve sizin de elinizde artık seçenek kalmadığında, ilişki loop'a girer.
Benden söylemesi. Herkesin doğal olması taraftarıyım.
Çok doğru söylediniz.