Basit bir mesaj :
Gökkubenin ötesine de geçsen, derin havzalara da geçsen senin ötene geçemeyecek gül, gonca ve zambakların güzelliklerinin ötesinde ki beni asla kaybetmeyeceksin. Çünkü Aşkım senin ve benim kalbim ve bağlantısı Ölümsüzlüğümüzün pekiştiği bir parıltı..
'Asla bir sevgilim olmadı. Ancak bazen sizin gibi arkadaşlara bu denli yazılar yazmak hoşuma gidiyor.' Umarım beğenirsiniz. Biraz hızlı bir yazı oldu. Pek düşünülmeden.