• 29-08-2021, 09:59:00
    #1
    Gece konulara göz atarken denk geldim. Bir güzel arkadaşımız benim bir süre önce açtığım ticari konuyu birebir kopyalamış resmi bile almış, kendi kullandığım ifadeleri ve yazıları aynı şekilde kullanmış. Bu yaptığı ne kadar etik?

    He iletişim bilgilerini değiştirmiş birebir demeyelim ayıp olur
  • 29-08-2021, 10:00:59
    #2
    Kendisinden rica edin degistirmesi icin, degistirmiyorsa sikayet konunuzu acin yonetim degistirir
  • 29-08-2021, 10:01:20
    #3
    Çogu kisi forumda birbirinden aliyor zaten yapacak birsey yok
  • 29-08-2021, 10:03:10
    #4
    TASARIM AJANSI
    Takdir ediliyorsan değil taklit ediliyorsan başarmışsın demektir
  • 29-08-2021, 10:05:44
    #5
    İletişim bilgilerini değiştirmiş emek vermiş o kadar hiç bir şey yapamazsın 😁 konuyu report edin bitsin gitsin kalıpta iki üç cümle yazmaya üşeniyorsa nasıl iş yapacak
  • 29-08-2021, 10:14:21
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisinden rica edin degistirmesi icin, degistirmiyorsa sikayet konunuzu acin yonetim degistirir
    Şikayet konusuyla çözüleceğini sanmıyorum. Daha önce birisi profil fotoğrafı için belirtmişti aynı durumu hiçbir şey olmadı.
  • 29-08-2021, 10:15:09
    #7
    Omerfd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet konusuyla çözüleceğini sanmıyorum. Daha önce birisi profil fotoğrafı için belirtmişti aynı durumu hiçbir şey olmadı.
    Profil fotogragiyla satış konusu ayni degerlendirilmez hocam
  • 29-08-2021, 10:15:37
    #8
    Zahmet etmiş iletişim bilgilerini değiştirerek
  • 29-08-2021, 10:16:55
    #9
    krdşm sana zahmet şu konunun ps dosyasını atsana uğraşmayalımo hadi canım