Ticari Konumun Birebir Kopyalanması Ne Kadar Etik?
13
●349
- 29-08-2021, 10:18:07Benim konumu da kopyalamislardi.sikayet konusu acmistim sikayet konusu silindi. Sinir oldugunla kaliyorsun
- 29-08-2021, 11:21:41Bence kişiye konunun altına , şunu şuradan alıntıdır diye link bırakmasını iste. : )
- 29-08-2021, 18:07:26MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOmerfd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecanyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli yorumlarınız için teşekkürler,SMMPrivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya alıntı olduğunu ve tamamen benim ifadelerimin kopyası olduğunu yazdım. Reportlamadım bile, az önce yönetim konuyu silmiş
Hiç etik değil ayrıca, kendi ticaretini yaptığın şeyin konusuna emek göstermiyorsan sattığın şey ne kadar iyi olur şüpheli.