Gece konulara göz atarken denk geldim. Bir güzel arkadaşımız benim bir süre önce açtığım ticari konuyu birebir kopyalamış resmi bile almış, kendi kullandığım ifadeleri ve yazıları aynı şekilde kullanmış. Bu yaptığı ne kadar etik?

He iletişim bilgilerini değiştirmiş birebir demeyelim ayıp olur