• 28-08-2021, 23:00:38
    #1
    Böyle bir ekonomik koşulun olduğunu sadece hayal edin. Neler alırdınız? Hayallerde sınır yok
  • 28-08-2021, 23:01:53
    #2
    devlete almazsam olmaz amaaaaaaa
  • 28-08-2021, 23:04:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Devletimize 2 değil 3 değil 10 tane alır eşitlerdik oranları olmaz öyle şey
  • 28-08-2021, 23:04:51
    #4
    Hayır olsun inşallah deyip rüyadan uyanırdım hocam
  • 28-08-2021, 23:07:25
    #5
    Şunun şurasında 2023'e ne kaldı canııım (!)
  • 28-08-2021, 23:13:10
    #6
    Liveria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir ekonomik koşulun olduğunu sadece hayal edin. Neler alırdınız? Hayallerde sınır yok
    Ve uykudan uyanır konuyu açan arkadaş. Ben bir böyle rüyayı R10 da paylaşayım der.... Sonra tekrar uyuyup rüyaya aynı yerden kalmayı umut eder....
  • 28-08-2021, 23:13:47
    #7
    Mabadımı kontrol ederim açıktamı diye.

    fakat böyle birşey olursa ilk yapacağım şey markette fiyatlara bakmadan bir arabayı doldurmak.
  • 28-08-2021, 23:10:10
    #8
    Dolar alırdım hazır ucuz bulmuşken.
  • 28-08-2021, 23:11:15
    #9
    Biraz daha zaman geçsin, liradan bir sıfır atarız duzelir her şey 😂