• 28-08-2021, 23:18:53
    #10
    ve asgari ücret 800 TL olurdu
  • 28-08-2021, 23:24:54
    #11
    hayalde bile 2tl'nin altına indiremiyoruz doları
  • 28-08-2021, 23:32:15
    #12
    sterlin neden euradan düşük. ingiltereye karşı kirli bir oyun görüyorum.
  • 28-08-2021, 23:32:47
    #13
    Yine bir sey alamazdık. Örnek veriyorum: İphone 10BİN TL iken 1500TL oldu. Devlet der ki; 10BİN verecek para varmış neden kendisinde kalsın o yüzden üzerini ÖTV ile tamamlar.
  • 29-08-2021, 00:20:26
    #14
    Dediğin şeyin olması demek yine maaşların aynı şekilde olacağı anlamına gelmiyor. Yani buyük anlamda bir değişim olmayacak

    Bu sekilde tablo oluşsa sana verilecek asgari ücretin de 150TL olacağını unutma 😊