Liveria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir ekonomik koşulun olduğunu sadece hayal edin. Neler alırdınız? Hayallerde sınır yok
Ve uykudan uyanır konuyu açan arkadaş. Ben bir böyle rüyayı R10 da paylaşayım der.... Sonra tekrar uyuyup rüyaya aynı yerden kalmayı umut eder....