Covid-19 Yoğun Bakım Hastane Rezaleti! DIKKAT
22
●882
- 28-08-2021, 22:45:09başınız sağolsun üzüldüm farklı bir durumu bizde yaşamıştık ancak anlatılmayacak kadar uzun bildiklerimi anlatiyim;
yoğun bakıma almak için vs. sanırım size sormaları gerekmiyor. Zaten hekimler uygun görüyorsa böyle bişey alınır. Bİrde bildiğim yoğun bakımdaki hastalara su verilmiyor detaylı bilen var ise açıklasın. Yani bir ihmal ver ise de hastanede bunu net şekilde bilmek imkansız. - 28-08-2021, 22:47:05Başınız sağolsun kardeşim, bende şuanda covid-19 sebebi ile evde karantinadayım ve verilen ilacı içmedim.
Tamami ile C ve D vitamini sayesinde ayaktayım.
Samimi söylemek gerekirse bir kaç akrabam gerçekten kötü durumda ama aynı vaka ile ben şuan 13ncü gündeyim gerçekten iyi durumdayım...
Onlar 2 doz sinovac oldu ben biontec 1 doz...
Eşim ise 2 doz biontec olmasına rağmen yinede yakalandı.
Allah sabır versin kardeşim üzücü bir durum...
Saygılarımla. - 28-08-2021, 22:50:16Bende evde doğum hiç görmedim, hep hastane de doğuruyor insanlarTs3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2021, 22:51:29Anlıyorum.. ne diyebilirimki size .EnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2021, 22:52:29Suç duyurusu yapılabilir mi sorunuza istinaden yazıyorum.Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşım şu an 31 .Annemle aramızda sadece 15 yaş vardı
Ben alanyadayken (şuan burda yaşıyoruz ) annem ve kardeşlerim tokatta yaşıyordu.
Annem 39 yaşında sapasağlam bir kadındı .Gece ateşi çıkıyor ve hastaheneye gidiyor ve igne yapıyorlar ve serum verip sonra eve gönderiyorlar.
Sabah kalktığında birden yere düşüyor ve bayılıyor.Sonra hastahaneye götürüyorlar ve kurtamıyorlar.İlk görenler annen kömür gibi siyahtı (zehirlenmiş gibi ) dediler.
Sonra annemi ankara otopsiye gönderdiler.Gelen raporda ölüm nedeni bulunmamıştır ve anlaşılması üzere istanbul adli tıpa yönlendirilecektir yazdı.Aradan biraz zaman geçince istanbul adli tıptan gelen raporda kesin bir ölüm nedeni yazmıyor sadece son sayfada enfeksiyondan olabilir ibaresi var o kadar.Biz avukat ile itiraz ediyoruz ve sonuç
Mahkeme bizi boşa oyaladınız diye bana 2k para cezası veriyor..Birisi sorduğunda annen neden vefat etti dediğinde cevap veremiyorum çünkü bilmiyorum.7 yıl geçti aradan en küçük kardeşim 3 kız kardeşim 16 erkek biraderim 20 yaşında ben 24 yaşındaydım .Söyleyeceklerim bu kadar.Sebep olanları Allaha havale ettim.
Bu ülkede adalet sadece bir bayan adı o kadar.
Başınız sağolsun.