Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah rağmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah üzüldüm. Evde koronodan ölen ben şahsen görmedim hep hastanede ölüyor insanlar..
Bende evde doğum hiç görmedim, hep hastane de doğuruyor insanlar