Merhabalar,
Bu sene son senem üniversite sınavına hazırlanacağım. Tabii ki benden önce girmiş olan çokça kişi var. Haliyle bir tecrübe sahibi olunmuştur. Bu tecrübelerinizi benimle ve tüm üniversiteye giren arkadaşlara paylaşırsanız çok memnun oluruz.
Neler önerirsiniz, neler yapmalıyız ya da yapmamalıyız ve eklemek istedikleriniz.
Çok teşekkürler tavsiye veren herkese.
Üniversite sınavı için tavsiyeleriniz.
10
●133
- 21-08-2021, 18:33:36
- 21-08-2021, 18:38:44Hacettepe Üniversitesi
ODDÜ
İTÜ
İstanbul Üniversitesi
Koç Üniversitesi
Ankara Üniversitesi
Boğaziçi Üniversitesi
Bunlardan birini kazanmaya gözün alıyorsa çalış, almıyorsa ticari yönden kendini geliştir boşa kürek çekmemiş, boşa kyk borcu biriktirmemiş olursun.engincolak ve KadiRJN bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 21-08-2021, 18:40:04Artık bunlar bile kurtarmıyor DAYI'nız yoksa ...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 18:40:53Bunlarla en azından yurt dışına atıp kendini kurtulabilir.Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 18:42:55doğru demiş aynen de böyle hedefin buysa çalış yoksa koy ver suyuMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 18:43:07Seni hiç tanımadan gerçekleri çatır çatır yazıyorum.. Genç arkadaşlar okusun feyz alsın diye

1- Son sene son dört yılın konularını öğrenmeye çalışacaksan o iş zor. Üniversite sınavı son yıl çalışılacak bir şey değil. Özellikle Fen lisesin de falan değilsen.
2- Şu an hedefinde bir üniversite yoksa sınavdan alacağın puana göre bir şeyler yaparız diye düşünüyorsan. Direkt AÖF bakıp hayatta hazırlan derim. Sıradan bir üniversiteden mezun olup diplomalı işsiz olmaktansa 4 yıl tecrübeli iş hayatını öğrenmiş birisi olmak sana daha çok şey kadar.
3- Sınava çalışanlar soru tiplerini ezberliyor sen konuyu, işin mantığını anlayarak çalış.. Bu sene istediğin bölüm gelmez ise seneye daha rahat çalışırsın ve öğrendiklerini her zaman kullanma imkanın olur.
4- Tabii biz bu sınavlara gireli uzun yıllar oluyor her sene sistemi değiştiriyorlar eğer çalışmak gibi bir amacın varsa daha çok zamanım var diye işleri gevşek tutma planını yap ve ona uy !
Şimdiden başarılar dilerim.

