• 21-08-2021, 18:33:36
    #1
    Merhabalar,
    Bu sene son senem üniversite sınavına hazırlanacağım. Tabii ki benden önce girmiş olan çokça kişi var. Haliyle bir tecrübe sahibi olunmuştur. Bu tecrübelerinizi benimle ve tüm üniversiteye giren arkadaşlara paylaşırsanız çok memnun oluruz.
    Neler önerirsiniz, neler yapmalıyız ya da yapmamalıyız ve eklemek istedikleriniz.
    Çok teşekkürler tavsiye veren herkese.
  • 21-08-2021, 18:36:06
    #2
    1. Kendine yüksek bir net hedefi belirle.
    2. Bilmediğin konulara öncelik ver.
    3. Tekrarları ihmal etme.
    4. Kendini öldürmeden her gün düzenli çalış.
    5. Abartıp da erkenden bıkma.

    Başarılar dilerim.
  • 21-08-2021, 18:38:44
    #3
    Hacettepe Üniversitesi
    ODDÜ
    İTÜ
    İstanbul Üniversitesi
    Koç Üniversitesi
    Ankara Üniversitesi
    Boğaziçi Üniversitesi

    Bunlardan birini kazanmaya gözün alıyorsa çalış, almıyorsa ticari yönden kendini geliştir boşa kürek çekmemiş, boşa kyk borcu biriktirmemiş olursun.
    • engincolak
    • KadiRJN
    engincolak ve KadiRJN bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2021, 18:39:44
    #4
    1 yıl günde 10 saat ders çalış sonra bir ömür yat
  • 21-08-2021, 18:40:04
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacettepe Üniversitesi
    ODDÜ
    İTÜ
    İstanbul Üniversitesi
    Koç Üniversitesi
    Ankara Üniversitesi
    Boğaziçi Üniversitesi

    Bunlardan birini kazanmaya gözün alıyorsa çalış, almıyorsa ticari yönden kendini geliştir boşa kürek çekmemiş, boşa kyk borcu biriktirmemiş olursun.
    Artık bunlar bile kurtarmıyor DAYI'nız yoksa ...
  • 21-08-2021, 18:40:53
    #6
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bunlar bile kurtarmıyor DAYI'nız yoksa ...
    Bunlarla en azından yurt dışına atıp kendini kurtulabilir.
  • 21-08-2021, 18:42:55
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacettepe Üniversitesi
    ODDÜ
    İTÜ
    İstanbul Üniversitesi
    Koç Üniversitesi
    Ankara Üniversitesi
    Boğaziçi Üniversitesi

    Bunlardan birini kazanmaya gözün alıyorsa çalış, almıyorsa ticari yönden kendini geliştir boşa kürek çekmemiş, boşa kyk borcu biriktirmemiş olursun.
    doğru demiş aynen de böyle hedefin buysa çalış yoksa koy ver suyu
  • 21-08-2021, 18:43:07
    #8
    Seni hiç tanımadan gerçekleri çatır çatır yazıyorum.. Genç arkadaşlar okusun feyz alsın diye
    1- Son sene son dört yılın konularını öğrenmeye çalışacaksan o iş zor. Üniversite sınavı son yıl çalışılacak bir şey değil. Özellikle Fen lisesin de falan değilsen.

    2- Şu an hedefinde bir üniversite yoksa sınavdan alacağın puana göre bir şeyler yaparız diye düşünüyorsan. Direkt AÖF bakıp hayatta hazırlan derim. Sıradan bir üniversiteden mezun olup diplomalı işsiz olmaktansa 4 yıl tecrübeli iş hayatını öğrenmiş birisi olmak sana daha çok şey kadar.

    3- Sınava çalışanlar soru tiplerini ezberliyor sen konuyu, işin mantığını anlayarak çalış.. Bu sene istediğin bölüm gelmez ise seneye daha rahat çalışırsın ve öğrendiklerini her zaman kullanma imkanın olur.

    4- Tabii biz bu sınavlara gireli uzun yıllar oluyor her sene sistemi değiştiriyorlar eğer çalışmak gibi bir amacın varsa daha çok zamanım var diye işleri gevşek tutma planını yap ve ona uy !

    Şimdiden başarılar dilerim.
  • 21-08-2021, 18:44:12
    #9
    Bolbol deneme çöz + sınavı stres yapma asla en büyük etken stres başarılar bu yıl ki sınav bir hayli zordu diyorlar gelecek yıl buna nazaren bir tık daha da kolay olur zaten