Seni hiç tanımadan gerçekleri çatır çatır yazıyorum.. Genç arkadaşlar okusun feyz alsın diye
1- Son sene son dört yılın konularını öğrenmeye çalışacaksan o iş zor. Üniversite sınavı son yıl çalışılacak bir şey değil. Özellikle Fen lisesin de falan değilsen.

2- Şu an hedefinde bir üniversite yoksa sınavdan alacağın puana göre bir şeyler yaparız diye düşünüyorsan. Direkt AÖF bakıp hayatta hazırlan derim. Sıradan bir üniversiteden mezun olup diplomalı işsiz olmaktansa 4 yıl tecrübeli iş hayatını öğrenmiş birisi olmak sana daha çok şey kadar.

3- Sınava çalışanlar soru tiplerini ezberliyor sen konuyu, işin mantığını anlayarak çalış.. Bu sene istediğin bölüm gelmez ise seneye daha rahat çalışırsın ve öğrendiklerini her zaman kullanma imkanın olur.

4- Tabii biz bu sınavlara gireli uzun yıllar oluyor her sene sistemi değiştiriyorlar eğer çalışmak gibi bir amacın varsa daha çok zamanım var diye işleri gevşek tutma planını yap ve ona uy !

Şimdiden başarılar dilerim.