Merhabalar,
Bu sene son senem üniversite sınavına hazırlanacağım. Tabii ki benden önce girmiş olan çokça kişi var. Haliyle bir tecrübe sahibi olunmuştur. Bu tecrübelerinizi benimle ve tüm üniversiteye giren arkadaşlara paylaşırsanız çok memnun oluruz.
Neler önerirsiniz, neler yapmalıyız ya da yapmamalıyız ve eklemek istedikleriniz.
Çok teşekkürler tavsiye veren herkese.