• 19-08-2021, 20:57:48
    #1
    Son 3-4 aydır ağzımda sakız gibi dolanıyor "hocam" lafı. Bugün de önce hastanedeki hemşireye sonra da banka müşteri hizmetlerine hocam dedim dalgınlıkla bunun bir kurtuluşu yok mudur hocalar?
  • 19-08-2021, 20:58:30
    #2
    Bir şey olmaz rafık
  • 19-08-2021, 20:58:44
    #3
    Hiç farkında olmadan diyiveriyoruz arada böyle hocam çokta şey etmeyin
  • 19-08-2021, 20:58:46
    #4
    Hocam dememek 😂
  • 19-08-2021, 20:58:53
    #5
    Yok hocam
  • 19-08-2021, 20:59:48
    #6
    güzel alışkanlık
    • ribrahimozer
    • LadesBey
    ribrahimozer ve LadesBey bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 21:00:05
    #7
    Geceleri r10 rüyanda görüyormusun
  • 19-08-2021, 21:00:08
    #8
    hacım lafı dolanmadığına şükret
  • 19-08-2021, 21:00:31
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maalesef hocam