Son 3-4 aydır ağzımda sakız gibi dolanıyor "hocam" lafı. Bugün de önce hastanedeki hemşireye sonra da banka müşteri hizmetlerine hocam dedim dalgınlıkla bunun bir kurtuluşu yok mudur hocalar?