Hocam Deme Çılgınlığı ( Yardım Lazım ) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hocam Deme Çılgınlığı ( Yardım Lazım )
31
●
578
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hocam Deme Çılgınlığı ( Yardım Lazım )
1
2
3
4
20-08-2021, 11:18:44
#28
Misafir
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok cidden, bazen, "seni seviyorum hocam", "öyle olmaz hayatım dicem, hocam diyorum vsvs
Kanka senin durum vahim
nekreyazar34
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
20-08-2021, 12:40:23
#29
robertokim
Çok güzel alışkanlık hocam
20-08-2021, 13:52:52
#30
FSK
Yaşlı, genç, kadın, erkek herkese abi diyorum bende. Dizginleyemiyorum içimdeki abi deme isteğini.
20-08-2021, 14:44:59
#31
olkanuver
Allah başka dert vermesin hocam
20-08-2021, 21:11:36
#32
bilgicinitr
Forumda bende cok kullanirim kurtulmana gerek yok guzel kelime
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler