• 19-08-2021, 21:06:08
    #19
    Ben 40 yıldır herkese Hocam derim, çok hayat kurtarıcı bir kelimedir, kullanmasını bilene.
  • 19-08-2021, 21:06:58
    #20
    Sevgilime diyorum yanlışlıkla artık
  • 19-08-2021, 21:10:13
    #21
    hocam
  • 19-08-2021, 21:23:09
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HOCAM bunu askere gidince daha iyi anladım ki bu bir hastalık. Komutanlara hocam diyince aldığım tepki pekte iyi değildi
  • 19-08-2021, 21:42:19
    #23
    Hafız de
  • 20-08-2021, 10:15:20
    #24
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilime diyorum yanlışlıkla artık
    ALKSJDLKHŞDSLŞKHSD Kahkaha attım
    Hocam öpüyorum ama rahatsız olmuyorsunuz değil mi
    • nekreyazar34
    nekreyazar34 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-08-2021, 10:17:38
    #25
    Üyeliği durduruldu
    "hocam" kelimesi güzeldir hocam istediğin kişiye söyleyebilirsin İstemsiz olarak bende söyleyebiliyorum kız arkadaşıma falan, bir sorun yok yani HOCAM
  • 20-08-2021, 10:41:13
    #26
    Hocam değil de hocalarım denilmesi nedense bana irrite geliyor
  • 20-08-2021, 11:15:53
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALKSJDLKHŞDSLŞKHSD Kahkaha attım
    Hocam öpüyorum ama rahatsız olmuyorsunuz değil mi
    Yok cidden, bazen, "seni seviyorum hocam", "öyle olmaz hayatım dicem, hocam diyorum vsvs