• 19-08-2021, 14:00:59
    #1
    Daha önceden 2 doz Sinovac olmuştum 3.dozlar açılınca 1 doz da Biontech oldum. Pazartesi 4.doz randevuları açılınca seri tamamlansın diye 2.doz Biontech randevusu alıp aşı oldum. Aşı olurken hemşireler şaşırdı 4.dozlar iptal olmadı mı falan diye benim de haberim yoktu randevum duruyordu neyse aşı olduktan sonra internetten baktım 4.dozlar iptal oldu, randevular geri çekildi vs. şeklinde haberler gördüm.
    Öncelikli grupta olanlara hala 4.doz görünüyor mu merak ettim
  • 19-08-2021, 14:01:54
    #2
    sağlık çalışanı mısın hocam?
  • 19-08-2021, 14:02:34
    #3
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlık çalışanı mısın hocam?
    Aynen o yüzden öncelikli gruptayım.
  • 19-08-2021, 14:03:03
    #4
    4 doz aşı nedir hocam Mutasyona uğramayı sonra çiplerden sizi yönetirler falan aman dikkat! 😂😂
  • 19-08-2021, 14:03:12
    #5
    hocam meraken soruyorum mesela ilk biontech olduk hepsini biontech olmuyor muyuz yoksa istediğimiz 2. dozu da olabiliyormuyuz mesela ilk biontech ikinci sinovac gibi
  • 19-08-2021, 14:04:48
    #6
    semihback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam meraken soruyorum mesela ilk biontech olduk hepsini biontech olmuyor muyuz yoksa istediğimiz 2. dozu da olabiliyormuyuz mesela ilk biontech ikinci sinovac gibi
    2.doz için ilk ne olduysan onu olmalısın.
    3. doz açılırsa istediğini seçebilirsin.
  • 19-08-2021, 14:06:11
    #7




    Enabız uygulamasını güncelleyince 4. Doz başvurusu geliyor. Uygulaması güncel olmayanlarda çıkmıyor.
  • 19-08-2021, 14:06:48
    #8
    Ben daha 1.dozu bile olmadım 4.doza geçilmiş
  • 19-08-2021, 14:08:07
    #9
    4. doz sadece yurtdışı çıkışta 2 doz biontech isteyen ülkeler için daha önce 2 doz sinovac + 1 doz biontech olanların mecburen yaptırması gereken bir doz. Sağlıkçı bile olsam yurtdışı olayı yoksa asla yaptırmam 4. dozu.
    Şu platformda aşıyı en çok savunanlardan birisiyim ama işin suyunu çıkarmamak lazım 3. dozu bile ancak 2022 de olurum hak tanınırsa.
    • bakis
    bakis bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.