Daha önceden 2 doz Sinovac olmuştum 3.dozlar açılınca 1 doz da Biontech oldum. Pazartesi 4.doz randevuları açılınca seri tamamlansın diye 2.doz Biontech randevusu alıp aşı oldum. Aşı olurken hemşireler şaşırdı 4.dozlar iptal olmadı mı falan diye benim de haberim yoktu randevum duruyordu neyse aşı olduktan sonra internetten baktım 4.dozlar iptal oldu, randevular geri çekildi vs. şeklinde haberler gördüm.
Öncelikli grupta olanlara hala 4.doz görünüyor mu merak ettim